Wednesday, October 13, 2010

while having a meeting this afternoon~~~~~~~~~


suddenly the BigBoss popped a question..



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


bigboss : i saw shakira last week on tv. dia masuk the show yg lose weight tu.. 
me : aah.. its biggest loser asia *with BIG smiley face & tak bleh tahan gelak dah!!*
bigboss : haaa.... that one... i saw her masa 1st week tu je. boleh tahan ye dia turun 6kg. but that mat salleh power... sampai 15kg! mana dia skang? u dah jumpe dia ke? 
me : blom lagi en S.. but i knew shes somewhere out there lah!
bigboss : owh.... brape ek berat dia dah turun skang? bagus ek....
me : erm... banyak jugaklah.... *mmg muka merah tahan gelak*
bigboss : owh... 
me : yup!! she will be in the ofc very soon...
bigboss : ok ok sambung sambung...


LOL!!!! i was very very unexpected that the BigBoss will bumped her on TV.... owh... BigBoss tgk #DIVA rupenye.... agak2 u tgk AFC jugak tak?? hehe

 for my dear ira.. if u read this, be prepared coz many many of us saw u already & keep posted me wil tons of QQQQQQ. paling tak tahan... ada yg tanya 

"application form ira still ada lagi tak? photocopy pon bleh laaa" 

LOL hahahhahaahhahhahhahhhhahahahahaaahahhahahah


No comments:

read.more.on.my.journey

Related Posts with Thumbnails